Thursday, September 4, 2008

Pa internetcafe

Hamnade pa ett internetcafe ikvall darav avsaknad av vissa bokstaver.
Dagen har varit lika de andra, nu vill jag komma igang med tavlandet, finns liksom inte mycket kvar att gora nu, banan ar testad o jag gillar den skarpt, skot min forsta o sista!! 9:a idag, sista skottet i staende... Mike fick sig i alla fall ett gott skratt o larde sig svara pa svenska :). Nar vi tranat klart skulle vi aka hem, dar drog jag nytta av att asiater inte gillar sol, det far plats ca 8 rullstolar i varje buss, nar jag kom ut stod dar ca 12 i en klunga i skuggan, jag som gillar solen gled helt enkelt forbi dem satte mig i solen o hamnade pa sa satt forst i kon... man far inte vara dum!
Efterat funderade vi pa att aka in till stan men det blev inte sa, vi hamnade i internationella zonen, dar vi fick uppleva den forsta regnskuren sen vi kom, den var dock inte sa langvarig.
Forlorade curlingen igen i vanlig ordning, maste tjuvtrana!
Har fatt massage ikvall, skont som vanligt. Testade aven TNS pa ryggen, lite annorlunda men skont.

Nu skall jag sova!

No comments: