Thursday, September 11, 2008

Ett tag sen

Har inte haft varken ork eller mojlighet att blogga pa ett par dagar,
tisdagens brons kanns fortfarande som en marklig drom, det var ju inte dar jag skulle ta medalj??
Skot staende idag, som gick at pipsvangen som en journalist uttryckte det. Vet inte vad som hande, vad som gick fel, kanner mig bara helt tom, den har dagen hade jag sett framemot sa lange o sa slutar den sa har...
Vet inte mer vad jag har att saga idag, aterkommer nar jag smalt detta.....

7 comments:

Anonymous said...

Men kram på dig gumman.
Så synd, men vi gillar dig ändå, jättemycket, det vet du!!!!

Anonymous said...

Gud va trist! :-( Måste ju kännas helknäppt!

Men som Karin skrev, vi gillar dig ändå och för oss är du bäst!

KRAM

Anonymous said...

=( Vi hejjar på dig i alla fall!

Anonymous said...

Haha, vi såg dig nyss på lilla sport spegeln, och jag ba´till Nejma, "Åh titta Vicki"...Nejma sa´då "Kicky"
Hahaha...sööööt!

Anonymous said...

Dä ä bare å spott i hannflatan å törk bort et sänn...............
Vi lavv jo ändåååå!
Å vi längt tills du kom hem, då ska du få älgkötte..........

Anonymous said...

Tråkigt att du inte lyckades knipa medaljen i stående. Men tycker du har gjort en enastående insats trots det.:)
Kram/Sandra

Anonymous said...

Så synd att det inte gick hela vägen :(

Har en liten fråga....Har jag fel på min tv..eller har Jonas blonderat håret? Nåt är det...